Výmena / vrátenie tovaru / reklamácie
Vždy sa snažíme, aby bol tovar čo najbezpečnejší a pripravený na dlhú cestu k vám. Napriek všetkým bezpečnostným opatreniam môže počas cesty dôjsť k poškodeniu.
Od prepravcu nikdy nepreberajte viditeľne poškodenú zásielku.
Čo mám robiť, ak je zásielka poškodená?
Ak je balík pri prevzatí zjavne poškodený, nepreberajte ho. Pravdepodobne sa poškodil pri preprave. Informujte náš zákaznícky servis (603 542 848), že ste zásielku nedostali, a my sa postaráme o ostatné. Nemajte obavy, novú zásielku s nepoškodeným tovarom vám pošleme čo najskôr (samozrejme na naše náklady).
Čo mám robiť, ak som dostal poškodenú zásielku?
Môže sa stať, že aj keď obal nie je viditeľne poškodený, tovar môže vykazovať známky poškodenia. V takom prípade pošlite fotografie poškodeného tovaru na adresu: objednavky@palubky-vencl.cz
Okrem toho sa obráťte na náš zákaznícky servis (603 542 848), ktorý vám poskytne viac informácií o odstránení poškodeného tovaru a jeho následnej výmene. K poškodenému tovaru priložte vyplnený formulár na vrátenie tovaru.
Čo mám robiť, ak v zásielke nájdem poškodený tovar?
Nie je nič jednoduchšie, ako chybný tovar odfotiť a poslať fotografie na zákaznícky servis (objednavky@palubky-vencl.cz) v stanovenej 14-dňovej lehote a my vám chybný tovar vymeníme a opätovne zašleme (na naše náklady). K poškodenému tovaru priložte vyplnený formulár na vrátenie tovaru.
Čo mám robiť, ak chcem vrátiť tovar?
Vrátenie tovaru v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty na vrátenie pre nás nie je vôbec zložité. Stačí tovar zabaliť a poslať späť na našu adresu Mostecká 24, Týnište nad Orlicí spolu s formulárom na vrátenie tovaru. K tovaru priložte vyplnený formulár sťažnosti.
Ak stále váhate a máte akékoľvek otázky, kontaktujte náš zákaznícky servis na telefónnom čísle 603 542 848 alebo e-mailom: objednavky@palubky-vencl.cz